Bărbaţi teleghidaţi de femei

2 iulie 2008 at 12:08 am (mă uit în/jur) (, , , , , , , )

Îmi plac oamenii care au visuri realizabile şi fac tot ce pot pentru împlinirea lor. Sunt frumoşi, dar în acelaşi timp te inspiră. Îmi spunea un prieten că trebuie doar să ne dorim ceva şi restul este treaba universului; că totul lucrează în favoarea celor care vor cu adevărat. Poate că este adevărat sau poate nu, însă există certitudinea că fără dorinţe vii nu putem evolua ca oameni.

Ceea ce mă surprinde este omul care visează cai verzi pe pereţi, dar este foarte sigur de iminenţa realizării acelui vis. Aceşti oameni nu îşi dau seama că folosesc mulţi „dacă” atunci când vorbesc despre ducerea la îndeplinire a planului. Aproape toate elementele se leagă dacă şi dacă şi dacă, dar pentru ei nu există niciun „şi dacă nu este posibil ce vreau”, ci sunt foarte convinşi de ceea ce spun.

Cu adevărat interesant este atunci când vezi un bărbat care visează cai verzi pe pereţi doar pentru că i-a spus femeia lui că se poate. Sunt jalnici bărbaţii (tip femeie) care au renunţat la raţiunea şi bunul lor simţ teleghidaţi de o femeie. Ce poate fi mai dezonorant decât să fii un bărbat teleghidat, iar telecomanda să fie la o femeie!

Un comentariu

  1. anaAyana said,

    Problema este valabilă la ambele sexe atunci când omul nu are personalitate şi se lasă călcat în picioare. Că pentru bărbat este dezonorantă o astfel de situaţie este pentru că încalcă acea vorbă care pune la un loc curajul, neînfricarea şi dibăcia: fii bărbat!

Lasă un comentariu