Dacă aş fi cantautor

19 Iunie 2008 at 2:40 pm (atitudine) (, , , , , )

Majoritatea videoclipurilor muzicale din lume vor să demonstreze acelaşi lucru: artistul respectiv este cel mai sexy, fiind dorit numai de femei/bărbaţi perfecţi fizic. Totul este sex şi atracţie fizică, iar ei sunt exponenţii de top ai oamenilor. Ceva nu este în regulă cu părerea acestor indivizi despre ei înşişi. Poate este din cauza mediatizării care i-a făcut să-şi piardă minţile şi să se creadă mai mult decât sunt.

Când mi-am dat seama de acest lucru mi-a părut rău că nu sunt şi eu cantautor. Mi-aş face un videoclip în care să nu mă placă nici măcar grasele şi urâtele. Nu aş schimba nimic la mine, aş juca aşa cum sunt şi, chiar dacă nu au motive evidente (amputări, deformări, exagerări), nu m-ar plăcea nicio femeie. Cred că aş fi unul dintre puţinii care nu se crede Dumnezeu când ajunge să aibă succes şi care ştie că un caracter valoros este autoironic.

1 comentariu

  1. anaAyana said,

    Mă faci să zâmbesc 🙂 Adevărul este că odată cu faima vine şi dorinţa de a fi cel mai cool, de a apărea pe coperta revistei X sau de a fi invitat la emisiunea Y. Aşa cum băieţii vor să devină fotbalişti pentru că se câştigă bine în domeniu.

Lasă un răspuns

