Diferenţa de mentalitate dintre Bergenbier şi Heineken

14 Iunie 2008 at 12:00 pm (din experienţă) (, , , , )

Bergenbier nu e Heineken. Nu mă refer la calitatea produsului sau etichetă, ci la modul de promovare în perioadele în care nu există altceva în afară de fotbal. Deşi metodele sunt asemănătoare, Bergenbier s-a luat după Heineken, diferenţa de atitudine între cele două este foarte mare. Ambele au campanii de promovare în baruri: Heineken în perioada Ligii Campionilor, Bergenbier la Campionatul European.

Amblele mărci au aceeaşi strategie de a da celor care beau berea lor cadouri (set de pahare, mingi de fotbal, batic, sticle de bere şamd). Numai că diferă foarte mult condiţiile impuse, fapt din care îţi dai seama de cât de avari sunt cei de la Bergenbier. Dacă bei o bere Heineken răzuieşti un talon şi poţi câştiga unul dintre premii, însă la Bergenbier poţi câştiga dacă bei 2 beri, răzuieşti talonul şi mai ghiceşti şi scorul meciului.

Asta înseamnă că şansele de câştig sunt de cel puţin câteva ori mai mari în cazul campaniei Heineken decât în cazul celei organizată de Bergenbier. Românaşii noştri îţi dau cu premiul pe la nas, dar dacă nu ai nimerit scorul nu ţi-l dau. Nu vorbim despre cadouri şi premii pentru că sunt simbolice. Vorbim despre faptul că ambele firme câştigă mulţi bani din vânzare şi îţi dau şi ţie ceva. Diferenţa de mentalitate este evidentă.

3 comentarii

  1. Cedik said,

    Mie nu imi place berea. Nu imi place alcoolul, de fapt. Iar daca e sa beau bere, beau Stella sau Carlsberg pentru ca mi se par mai putin amare.
    Asa ca toate campaniile astea ma lasa rece. Pana la urma, gustul berii e cel care conteaza. Eu prefer un Schwepps! E un pic mai intepator 😛

  2. Dan CĂLIN said,

    prietenii ştiu de ce nu putem alege între bere şi fotbal, dar putem alege între bergenbier şi Heineken, de exemplu.

  3. Cadouri said,

    Citind despre cadouri mi-am amintit de site-ul de unde mi-a cumparat iubitul meu un ursulet de plus ieftin 😛

Lasă un răspuns

