Schimb aspectul ca să pot citi prostiile pe care le-am scris

9 Iunie 2008 at 1:01 pm (nelămuriri) (, , , , )

Iar am schimbat layout-ul blogului. Aşa cum mă plictisesc de faţa pe care o văd în oglindă în fiecare dimineaţă şi mai schimb câte ceva, aşa fac şi cu blogul ăsta. Trebuie să-l fac să arate altfel ca să mi se pară interesant când citesc prostiile pe care le-am scris. Altfel mă apucă damblaua şi îl rad. Mai bine îi las cioc sau perciunii lungi, decât să-l rad de tot. Sau mai bine îl rad?

1 comentariu

  1. anaAyana said,

    Eu zic sa-l lasi, odata ce l-ai inceput. Mai ales ca te-am pus si in blogroll 😛

Lasă un răspuns

