Fraţilor! Emo are imn!

29 Mai 2008 at 10:40 am (curiozităţi) (, )

Se pare că fanii Emo din ţara noastră au reuşit să compună chiar şi un imn care să îi reprezinte. De aceea, pentru a respecta libertatea cuvântului şi a expresiei, îl prezentăm integral:

„Sunt un Emo depravat

am o freză de căcat,

semăn cu-n extraterestru

şi la plâns io sunt maestru.

Vreau să mă sinucid

că la minte nu’s lucid.

Lumea spune că sunt varză

da’ io vreau doar să fiu barză.

În oraş io ies machiat

să arăt ca un stricat,

în roz mă îmbrac mereu;

sunt o fată, să mor eu.

Acum vreau să vă cânt ceva

şi vă spun e prea belea,

dacă nu dai mai departe

înseamnă că eşti Emo frateee…”

Cu adâncă… (am uitat ce),

Emo (E=eu M=mă O=omor)

2 comentarii

  1. anaAyana said,

    Cine a compus-o? Presedintele ligii? 🙂

  2. azd said,

    :)) tare IMNUL

Lasă un răspuns

