Treziţi-vă până nu o luaţi razna de tot!

17 Mai 2008 at 1:40 pm (atitudine, supărări) (, , , , , , , , , )

Nu mi-a plăcut niciodată politica pentru că am considerat că este cea mai mizerabilă meserie unde întâlneşti aproape numai oameni fără caracter şi principii utile binelui comun. Cel puţin asta a demonstrat politica autohtonă după revoluţie: ori eşti cu noi la minciună şi furt, ori eşti împotriva noastră dacă vrei să faci ceva bun pentru cetăţeni.

Am evitat de foarte multe ori să scriu despre acest domeniu infect, dar de data asta nu mă mai pot abţine. Am găsit prea multe bloguri unde sunt atacaţi cei care scriu împotriva lui ion iliescu şi unde ilici este proslăvit ca un „ctitor de ţară”. Ceea ce mi s-a părut cel mai ciudat este că cei care au aceste bloguri sunt tineri şi se consideră elevii şi urmaşii primului kgb-ist al ţării.

Concluzia mea este că aceşti comunişti nostalgici sunt ori foarte imbecili şi nu au studiat istoria recentă a României, ori urmăresc nişte interese pentru care sunt în stare de cea mai josnică şi mai degradantă idolatrie. Spun asta pentru că este evident pentru toată lumea cine a organizat mineriadele, cine a distrus restul de economie de după revoluţie, cine a ţinut poporul ăsta în minciună şi ignoranţă şamd.

Din cauza lui…

Pe vremea în care tovarăşul ilici a fost preşedinte presa nu avea voie să critice guvernul, iar cei care au îndrăznit asta au plătit cu vârf şi îndesat (bătăi, ameninţări, crime, distrugeri de bunuri etc.). Ca să nu mai spun că orice om cu capul pe umeri, când îl aude vorbind, îşi dă seama imediat de educaţia kgb-istă pe care o are atât de bine înrădăcinată.

În plus, în toate mandatele sale (unele ilegale pentru că nu mai avea dreptul sau pentru că a furat alegerile) nu a reuşit să facă nimic bun pentru ţară şi popor. În aceea vreme s-a încercat doar păstrarea în viaţă a fabricilor falimentare pentru a nu deranja oamenii, fără să intereseze pe nimeni viitorul economiei. Toate propunerile utile pentru dezvoltarea sănătoasă a ţării şi economiei au fost respinse.

Urmele nefaste ale politicii duse de boşorogul comunist se mai văd şi astăzi. Din cauza lui am pierdut cei mai buni ani pentru a o lua pe calea ce bună. Din cauza lui economia ţării este în mâinile foştilor securişti. Din cauza lui sunt multe lucruri bune care se mişcă greu în prezent. Din cauza lui ţara asta este în continuare animată de concepţii comuniste. Din cauza lui am intrat atât de târziu în UE şi NATO.

Şi povestea ar putea fi continuată aproape la nesfârşit. De aceea nu pricep ce se întâmplă cu aceşti cripto-comunişti tineri care ar trebui să fie mai limpezi la minte decât tătucul lor. A început să îmi fie teamă pentru viitorul României. Cred că ucenicii lui ilici ar fi gândit altfel dacă ar fi fost părtaşi activi la revoluţie, dacă ar fi fost bătuţi de mineri pentru că poartă blugi şi au părul lung sau dacă ar fi citit puţină istorie şi şi-ar fi folosit mintea măcar odată în viaţă. Treziţi-vă până nu o luaţi razna de tot!

12 comentarii

  1. mariusic said,

    Citesc de ceva timp blogurile adoratorilor lui Ilici. Nu pentru că le-aş împărtăşi opinia. Doar că vreau să aflu: CUM A REUŞIT? Cum a reuşit Iliescu să exercite o asemenea influenţă asupra unor oameni dealtfel inteligenţi? Care e secretul. Plus că oamenii ăştia au fost imunizaţi la argumentele de bun simţ.

  2. Dan CĂLIN said,

    mie îmi aduc aminte de fenomenul Piteşti. chiar dacă ştiu că nu mai este posibil aşa ceva în mod organizat, spălarea de creiere este evidentă.

  3. Maria Barbu said,

    @Mariusic,
    @Dan,

    oare nu suntem toti victimele fenomenului Pitesti extins la scara nationala? Oare aceste tabere nu sunt cumva aparente si manipulate dinafara de cine stie cine, in interese cu totul oculte? Pentru ca ni se inoculeaza prea intense animozitati ca sa fie ceva natural, firesc1
    Pentru mine ramaneti amandoi niste prieteni cu care imi face si imi va face placere sa ma intalnesc si, dincolo de dispute, sa ne putem regasi pe un plan superior, al spiritului!
    Cu prietenie sincera,
    Maria

  4. Dan CĂLIN said,

    mă bucur că nu o iei personal şi că înţelegi ce înseamnă să discuţi în contradictoriu, nu să te cerţi. asta înseamnă că, teoretic, mai există o speranţă pentru tine.
    până la manipularea de care vorbeşti, ar trebui să ne gândim la cea la care ne supunem singuri. e foarte rău să nu poţi avea discernământ şi să susţi un alt om cu atâta ardoare şi obedienţă.
    cei mai mulţi dintre noi nu se cunosc nici măcar pe ei înşişi atât de bine încât să se susţină necondiţionat. de aceea, este o dovadă de imaturitate şi servilism absurd să faci asta cu alt om.
    este ruşinos şi degradant să te chinui să îţi inventezi motive pentru care să crezi neapărat ceea ce vrei. ar trebui să aveţi pretenţii mai mari de la voi.

  5. Maria Barbu said,

    Ce vrei, Dane, asta rezulta din analizele mele. Eu nu sunt obedienta fata de nimeni si de nimic, fii fara grija! Eu sunt eu, nu fac parte dintr-un curent, deci pluralul tau nu ma priveste pe mine. Sunt libera sa sustin pe cine cred eu si chiar sa ma contrazic la un moment dat, daca asta o sa cred ca e convenabil ori corect. Nu raspund nici unui comandament extern ci numai celor interioare, ale mele. Asta e si forta mea, de aceea nu ma pot atinge nici criticile cuiva si nici injuriile. Sunt un artist si un ganditor liber, iar erorile, daca exiata, sunt ale mele, nu mi le dicteaza nimeni.

  6. Dan CĂLIN said,

    sunt de acord că toţi suntem liberi să credem ce vrem. totuşi avem unele obligaţii faţă de noi. cele mai importante consider că sunt aceea de a evolua şi aceea de a face bine în viaţă.
    evoluţia vine din învăţare şi deschidere la minte. poţi învăţa în multe feluri şi unul dintre ele este din critici şi discuţii în contradictoriu.
    ceea ce mă contrariază la tine este liniştea pe care o afişezi deşi susţi cu tărie o cauză şi nişte oameni care au făcut foarte mult rău acestui popor. vorba lui mariusic, nu ştiu cum au putut băieţii cu ochi albaştri să vă întunece mintea atât de tare.

  7. Maria Barbu said,

    Dane, asta ar putea fi valabil si pt voi! Cine imi garanteaza ca nu sunteti chiar voi niste baieti cu ochi albastri, in slujba actual;ei puteri?
    Nu e cazul sa ne jignim, pt ca eu sunt convinsa ca voi doi mai aveti inca multe de invatat despre aceasta realitate, asa ca nu o face pe superiorul cu mine, ca nu e cazul! Daca esti cu adevarat un spirit nobil, e bine sa te pastrezi in limitele unei comunicari politicoase!

  8. Dan CĂLIN said,

    politeţea nu duce decât la frustrări şi prefăcătorie. mie îmi place să spun lucrurilor pe nume. nu te-am jignit pentru că mi-e milă de tine şi de cei ca tine. îmi pare rău pentru voi. e adedvărat că mai am de învăţat şi sper să fac asta toată viaţa. spre deosebire de tine care se pare că ştii deja totul. eu nu am cum să fiu cine crezi tu pentru că nu susţin pe nimeni din politica autohtonă. nu voi fi niciodată fanatic pentru că ştiu că asta ar însemna să mă mint singur. eu doar încerc să îmi dau seama pe ce lume trăiesc.

  9. mariusic said,

    Văd că pe aici spiritele s-au încins. Şi-n niciun caz nu o să fiu eu cel care le calmează. „Sunt libera sa sustin pe cine cred eu si chiar sa ma contrazic la un moment dat, daca asta o sa cred ca e convenabil ori corect.”, spunea Maria anterior. În cazul lui Iliescu să fie vorba de „convenabil” sau „corect”? Să fie interesul naţional pe care îl evocai pe blogul tău, Maria, şi pe care ulterior l-ai nuanţat? Nu de alta dar dacă vrei să ne faci un bine tuturor ar fi frumos să ne şi anunţi. Dacă nu, criticile ar fi oarecum justificate.

  10. Maria Barbu said,

    Hei, Dane, imi place ca esti asa! de linguseli sunt satula, e ok!

    Mariusic, offff! ti-am raspuns pe blogul meu.

    Cred ca asemenea confruntari ne fac bine tuturor, pentru ca se dreneaza niste energii negative si avem de invatat unul de la celalalt!

  11. Dan CĂLIN said,

    are dreptate mariusic, maria. te contrazici şi asta arată cât de şubred este tot ce spui şi crezi. la tine totul este un amestec fără sens care scoate la iveală doar o adoraţie bigotă. dar asta nu e problema mea, ci a ta. faci ce vrei cu viaţa şi sufletul tău. eu doar consider că este datoria mea să încerc să te ajut să te vezi de afară. întotdeauna ceilalţi ne văd altfel decât credem.

  12. Maria Barbu said,

    Multumesc, Dan, pt gandurile tale bune. Nu avem de unde sti, nici tu nici eu, cum ne va duce viata si poate ca, la un moment dat, vom lucra si la vreun proiect comun. Exista solidaritati adanci care se nasc dincolo de divergentele aparente si eu intuiesc in tine un om cu care se poate merge, fara teama, la drum lung!

Lasă un răspuns

