Ai grijă ce întrebi pentru că s-ar putea să primeşti răspunsul!

16 Mai 2008 at 12:38 pm (din experienţă) (, , , , )

„Salut! Ce faci?” Mă enervează oamenii care din politeţe par interesaţi de tine şi viaţa ta. Pentru că „aşa e frumos” te întreabă ce mai faci de la primul contact, dar nu vor să le răspunzi decât tot politicos cu „bine”. dacă te apuci să spui chiar ce faci, ori nu te ascultă şi se gândesc la altceva, ori sunt nerăbdători să termini cât mai repede ca să îţi spună ce vroiau.

Când le răspunzi serios la această întrebare nu le vine să creadă că au obţinut ceea ce au vrut şi, culmea, cred despre tine că eşti nebun. Probabil că aşa a apărut vorba „ai grijă ce îţi doreşti pentru că s-ar putea să capeţi!”. Eu aşa am scăpat de oameni nesinceri şi prefăcuţi din viaţa mea. Am început să le povestesc ce fac cu adevărat până i-am plictisit şi s-au lecuit să mai pună întrebări la care nu vor un răspuns.

7 comentarii

  1. forevergreen said,

    Sunt formulari stereotipe. In limba engleza, fac parte din conversatie: How do you do? desi asta era formula de politete invechita. Acum: What’s up?
    Nu e rau sa ne exprimam politicos, eu asa cred.

  2. Dan CĂLIN said,

    m-am săturat de oameni politicoşi din politeţe. de obicei asta ascunde gânduri urâte şi frustrări. vreau lângă mine oameni sinceri şi direcţi care nu îşi cer scuze când îmi zic ceva de rău de mine. e părerea lor şi, dacă sunt deştept, învăţ ceva din ea.

  3. anaAyana said,

    Sunt cazuri când nu ai cum să eviţi astfel de formule.

  4. animaludemihnea said,

    ia imagineaza-ti ca te intalnesti pe starda cu un prieten vechi, cu care nu te-ai vazut de mult si primul lucru pe care el ti-l spune este:

    – mi-am plombat o masea.

  5. Dan CĂLIN said,

    e de ajuns să spui salut şi să-l întrebi ceva concret dacă te interesează, ca de exemplu unde mai lucrează.

  6. Mihaela said,

    Cel mai tare ma enerveaza cand TREBUIE sa raspund „bine” si eu de fapt as plange cu hohote. Ma face sa ma simt de 10 ori mai falsa decat sunt ei. Drept pentru care nu intreb pe nimeni ce face, decat in cazul in care chiar ma intereseaza existenta persoanei respective… poate asta e unul din motivele pentru care colegii de la noul loc de munca nu ma prea suporta… Asta e! Nu ma pot preface ca imi pasa….

  7. Dan CĂLIN said,

    îmi place atitudinea ta sinceră. cine are cap va aprecia.

Lasă un răspuns

