Ratez iar şansa de a deveni foarte bogat

13 Mai 2008 at 4:15 pm (din experienţă, utile) (, , , , , )

Am multe prejudecăţi în viaţă, iar o parte dintre ele sunt legate de produsele vândute din gură în gură. Deşi ştiu că cea mai mare parte a lor sunt foarte bune şi utile, nu pot să sufăr sistemul ăsta de vânzare. Probabil că am nişte resentimente şi urmări nefaste din timpul în care am fost atât de disperat că nu aveam bani să trăiesc încât era să mă apuc şi eu de aşa ceva.

Ieri am fost la o astfel de întâlnire, fără să ştiu unde mă duc, şi am aflat ultima bombă în domeniu. A apărut în România ultima companie de succes în MLM (gen Avon, Herbalife şamd). Firma Agel a fost înfiinţată în SUA, în 2005, şi a bătut deja toate recordurile posibile în domeniu. Comercializează nişte plicuri cu o formă interesantă care conţin tot felul de vitamine şi alte chestii din astea. Se pare că sunt foarte bune.

Cred că vor avea un succes fulminant în ţara noastră şi că sunt uşor de vândut. Se vor îmbogăţi „peste noapte” mulţi români care vor înţelege cât de bună este afacerea şi se vor implica. Sunt convins de asta. Numai că trebuie să fii interesat de aşa ceva şi deschis la minte. Se pare că eu nu sunt, deşi cred că afacerea asta m-ar putea face foarte bogat. Şi uite aşa, ratez iar şansa de a mă pensiona înainte de termen şi cu un cont cu foarte multe zerouri!

6 comentarii

  1. NIK said,

    AM AUZIT SI EU DE ACEASTA AFACERE. CREZI CA INTR-ADEVAR DEVII BOGAT?

    • DANIELA said,

      Bogat fara munca si peste noapte NU poti deveni, MLM este un plan de dezvoltare pe 2-5 ani. Iti trebuie cam 9 luni -1 an sa inveti sa faci afacerea si pana la 2 ani sa incepi sa castigi cu adevarat.

  2. Dan CĂLIN said,

    da. cred că pot fi scoşi mulţi bani dacă intri de la început şi eşti omul făcut pentru asta. aştept comentariile pe blogul pe care am mutat toate articolele – http://dancalin.blogspot.com/.

  3. Mircea said,

    Celor care îşi doresc sa afle totul despre oportunitatea de business AGEL mă pot contacta pe adresa de email: FARA PUBLICITATE GRATUITA
    Raspund cu plăcere la întrebări.

    Ce pot spune este că , asa cum scrie Dan, vor fi multi romani care se vor imbogatii de pe urma acestui business. Nu pot spune cu siguranta câţi, însa pot spune cu sigurantă că vor fi câţiva milionari…Sper sa fiu eu unul dintre ei! Ce pot spune este că lucrez la asta acum cu tenacitate 🙂
    Nici eu nu pot spune, ca si Dan, că as fi genul de om căruia îi place foarte mult modelul de business „Network Marketing”, însă, după ce am realizat potenţialul acestui business si mai ales, după ce „m-am îndrăgostit” de produsele lui AGEL, m-am hotărât sa investesc in aceasta firma. Numărul zilelor in care am regretat că am luat decizia asta: zero. Numărul orelor in care am regretat că am luat decizia: zero. Numărul oamenilor pe care eu ii cunosc si care s-au hotărât sa investească de asemenea in Agel si acum regretă: zero. Si sper sa rămână aşa.

    Dan, poate ai timp îţi faci timp sa stăm un pic pe tema asta de vorba….cred că ar fi interesant 🙂

    • DANIELA said,

      Mircea si eu sunt in Agel si mi-ar placea sa cunosc si alte persoane din Romania aflate in aceasta afacere. Care este adresa ta de email? Pe mine ma poti contacta pe dnldina@yahoo.com

  4. DANIELA said,

    ar fi interesant sa scrii un articol despre motivele pentru care iti repugna modelul de marketing „din gura in gura”. Cred ca sunt multi care au aceeasi atitudine din prejudecata, iar daca le ceri sa iti dea argumente concrete si logice NU o pot face, pentru ca nu au. Acest sistem de promovare este foarte simplu, dar nu oricine il poate face. Ai nevoie de abilitati de leader si de o puternica dezvoltare personala pentru a-i face pe oameni sa creada in tine, in produsul tau, in sansa pe care le-o ofera afacerea si sa te urmeze. Robert Kiyosaki spune ca MLM este „afacerea secolului 2” si cu criza si disponibilizarile care se fac acum pe piata muncii sunt sanse foarte mari sa aiba dreptate!

Lasă un răspuns

