Este foarte bun, îl folosesc şi eu!

12 Mai 2008 at 7:58 pm (din experienţă, mă uit în/jur) (, , , )

Dacă te duci la un magazin, oricare ar fi el, te interesează un produs şi întrebi vânzătoarea cum este, vei primi acelaşi răspuns întotdeauna: „este foarte bun, îl folosesc şi eu!”. NU ştiu cine crede asemenea prostii, dar se pare că ţine gogoaşa din moment ce toate vânzătoarele o folosesc. Probabil că cei nehotărâţi, neştiutori şi mai puţin gânditori percutează la această replică.

Experienţa aceasta a devenit interesantă pentru o prietenă de-a mea abia la raionul de cosmetice. Acolo a întrebat vânzătoarea dacă este bun un anumit fond de ten şi, bineînţeles, a primit răspunsul deja clasic: „este foarte bun, şi eu îl folosesc!”. Dar, în momentul în care s-a uitat la faţa vânzătoarei, s-a lămurit complet şi a plecat fără să cumpere nimic. Cred că trebuie să ai şi puţină minte ca să ştii când are rost să dai acest răspuns, iar, câteodată, e nevoie chiar să te uiţi în oglindă…

1 comentariu

  1. anaAyana said,

    Poate că fazele astea merg o dată, maxim de 2 ori. Am urmărit o astfel de vânzătoare cam ce folosea ŞI EA : mezel, caşcaval, parfum, pâine, pate, plăcintă etc. toate consumate cu o zi înainte 😀

Lasă un răspuns

