Cum te văd cei din jurul tău?

10 Mai 2008 at 12:46 am (nelămuriri) (, , , )

Pe oamenii pe care îi cred sinceri şi direcţi îmi place să-i întreb ce cred despre mine. Vreau să ştiu cum mă văd ceilalţi pentru că nu ştiu dacă reuşesc să transmit ce vreau. Eu ştiu cum sunt, dar ceilalţi cum cred că sunt? Este foarte interesant să înţelegi cum eşti perceput şi de ce. Uneori am surpriza să descopăr că ei cred despre mine lucruri neadevărate sau pe care nu le-am conştientizat. De obicei este o diferenţă mare între cum crezi că te percep ceilalţi şi cum te percep cu adevărat. Apropo, voi ce credeţi despre mine?

4 comentarii

  1. anaAyana said,

    Mie îmi place cum gândeşti, din ce am apucat până acum să citesc observ că avem destule în comun.
    Şi ca să fiu sinceră, e prea verde blogul, o temă nouă i-ar sta de o mie de ori mai bine şi aş veni mai des.

  2. Dan CĂLIN said,

    verdele crud al realităţii

  3. anaAyana said,

    Viaţa e frumoasă, unele crudităţi trebuie lăsate la umbră pentru a avea gustul cel mai bun.

  4. Maria Barbu said,

    Dane, cred ca esti un tip grozav, un om sincer si onest. Chiar daca unele opinii ale tale sunt intr-o aparenta contradictie cu ale mele, faptul ca te percep ca pe un tip pozitiv si interesat de binele general, ma face sa te simpatizez cu adevarat!

Lasă un răspuns

