Parcul Tineretului este protejat de întuneric

13 Aprilie 2008 at 7:59 pm (mă uit în/jur) (, , , , , )

Acum câteva seri am fost în Parcul Tineretului. Am văzut ceea ce nu ar trebui să vezi într-un parc: se află în construcţie clădiri de două etaje, intră cine vrea cu maşina dacă dă o şpagă la cei de la barieră şi, poate cel mai grav, beznă. Cred că trei sferturi din parc este protejat de întuneric. Nu funcţionează iluminatul decât la intrările în parc şi la Sala Polivalentă.

În rest, te plimbi pe alei întunecate doar dacă ai chef de aventură şi poate dai de vreun hoţ, violator, scandalagiu şamd. Pentru că nici gardienii nu se aventurează pe acolo. Impresia generală pe care mi-a lăsat-o Parcul Tineretului este de părăsire şi paragină. Am avut impresia că nu se mai ocupă nimeni de el, deşi parcă am văzut că au plantat nişte flori. Din cauza beznei nu sunt sigur dacă am văzut bine.

1 comentariu

  1. doctorc said,

    Asa e cam peste tot,nu daor in in Parcul Tineretului…traim inca in Romania.

Lasă un răspuns

