www.trafic.ro este o mare ţeapă

8 Aprilie 2008 at 10:17 pm (din experienţă) (, , , , , , , )

Evitaţi să folosiţi monitorizarea traficului de pe net prin intermediul http://www.trafic.ro. De ceva vreme şi-au pierdut credibilitatea. Am făcut câteva teste şi am descoperit că este adevărat ceea ce am auzit. În primul rând are probleme cu înregistrarea vizitatorilor. Nu ştiu ce se întâmplă, dar nu vede foarte multe vizite, cam jumătate dintre ele.

În al doilea rând poţi pune mai multe site-uri pe acelaşi trafic şi în felul ăsta îi păcăleşti pe cei interesaţi de traficul pe care îl ai pe un site. Aşadar, dacă sunteţi corecţi şi vreţi să ştiţi care este traficul real apelaţi la oricine altcineva decât http://www.trafic.ro.

NB: Mă scuzaţi. Am greşit. Am vrut să zic că păcăleala de http://www.trafic.ro vede doar un sfert din traficul de pe un site. Exemplu concret: pe forum îmi arăta că am avut 21 de vizitatori în acelaşi timp, iar trafic.ro zicea că am avut doar 10 vizitatori toată ziua. Tare sunt curios ce gogoşi ar putea să mai inventeze ca să explice asta. De aceea vă sfătuiesc să alegeţi orice altceva decât minciunile de la ăştia care ştiu doar să îşi găsească scuze şi nu să îşi facă treaba bine.

Dacă nu mă credeţi vă trimit pdf-urile cu trafic.ro şi monitorizarea de pe site. Sunt diferenţe foarte mari.

3 comentarii

  1. Daniel said,

    Trafic.ro, in comparatie cu multe din sistemele de masurare a audientei pe internet, va oferi rezultate mai mult sau mai putin diferite, deoarece metodologii diferite de masurare a audientei vor da intotdeauna rezultate diferite. Pentru a afla mai multe despre cum se calculeaza datele Trafic.ro -> http://www.trafic.ro/ajutor/clasament/. Pentru mai multe informatii despre diferentele ce pot aparea intre metodologii diferite de masurare a audientei -> http://www.stonetemple.com/articles/analytics-report-august-2007.shtml

    In plus, Trafic.ro nu permite agregarea traficului de pe site-uri diferite in acelasi cont, decat in cazul in care cele doua site-uri diferite se vor integra in acelasi ansamblu. (vezi termenii de utilizare: http://www.trafic.ro/ajutor/acord/).

    Daca nu aveti informatii concrete, ar fi mai bine sa va abtineti de la a face afirmatii nefondate ce denigreaza un serviciu public gratuit.

  2. Dan Călin said,

    iată că trafic.ro reacţioneză repede când spune cineva adevărul despre serviciile lor. păcat că răspunde găsindu-şi scuze pentru ceea ce face, în loc să ofere soluţii la problemele puse în discuţie.
    informaţiile pe care le am sunt concrete şi nu fac afirmaţii nefondate. eu nu denigrez acest serviciu public, ci serviciile oferite fac asta. chiar dacă vreţi sau nu să credeţi, mulţi clienţi trafic.ro sunt nemulţumiţi.
    am un site pe care am cel puţin 100 de vizitatori/zi, iar trafic.ro îmi înregistrează doar vreo 50-60 dintre ei. credeţi că linkurile pe care le-aţi dat mă vor ajuta să îmi recuperez banii pierduţi?

  3. Domnu Injiner said,

    Sunt de acord ca trafic.ro sunt niste escroci ce ‘umfla’ traficul site-urilor ce platesc la ei (pentru a lua bani din publicitate). Apropo de ce a scris Daniel mai sus:
    „Daca nu aveti informatii concrete, ar fi mai bine sa va abtineti de la a face afirmatii nefondate ce denigreaza un serviciu public gratuit.” . Nu e chiar gratuit, aveti voi de unde va trage bani cat si alte foloase de pe urma oferirii acelui serviciu de mizerie.

    Dan calin a zis:
    am un site pe care am cel puţin 100 de vizitatori/zi, iar trafic.ro îmi înregistrează doar vreo 50-60 dintre ei. credeţi că linkurile pe care le-aţi dat mă vor ajuta să îmi recuperez banii pierduţi?

    Ce bani frate la 100 de vizite pe zi ? :)))
    Parca ai avea 6 milioane de unici lunar si ti-au scazut banii din publicitate sponsorizata.

Lasă un răspuns

