Oamenii sunt la fel de trişti ca blocurile comuniste

6 Aprilie 2008 at 12:35 pm (mă uit în/jur) (, , , , , , )

Dacă te uiţi la oameni pe stradă, în metrou, în baruri, în magazine etc. vezi că 90% dintre ei sunt îmbrăcaţi la fel. Aproape toţi folosesc aceleaşi culori închise şi fade: negru, gri, maro şi albastru închis. Oamenii sunt la fel de trişti ca blocurile comuniste. Asta spune multe despre felul de a fi şi gândirea acestui popor, mai ales când vezi şi că românii sunt îngânduraţi şi trişti. Nu prea vezi oameni zâmbind sau râzând pe stradă.

În continuare suntem un popor plin de griji şi apăsat de nevoi. Avem aceeaşi psihologie de popor asuprit şi chinuit ca şi până acum 20 de ani. Problemele noastre au rămas aceleaşi. Ne facem griji pentru ziua de mâine: ce mâncăm, cu ce ne îmbrăcăm, unde muncim şamd. Nu reuşim să ajungem la problemele celor din vest: când îmi schimb maşina, cum să îmi redecorez casa, în ce ţară îmi fac concediul anul acesta etc. Suntem ţinuţi în continuare la un nivel de supravieţuire.

1 comentariu

  1. persida said,

    Am pus o dată pe google „hapiness” şi am obţinut o mulţime de site-uri şi imagini care confirmă acest cuvânt. Am pus „fericire” şi… am găsit mai mai mult din categoria tristeţe.

    Cred că ai dreptate.

Lasă un răspuns

