Andreea Marin a fost om şi putea fi jurnalist

5 Aprilie 2008 at 2:22 pm (desPRE PREsă) (, , , , , , )

Când am văzut-o prima dată pe sticlă m-am îndrăgostit. Prezenta o emisiune pentru copii la una dintre staţiile locale TVR. Sunt mulţi ani de atunci, dar nu am uitat pentru că mi-a plăcut naturaleţea ei. Andreea Marin era un om, un copil care se juca cu alţi copii. Era simplă, directă şi proaspătă. Era plăcută şi reconfortantă.

Recunosc că nu am urmărit-o mai departe şi nu stiu cum a ajuns să fie o surpriză. Dar, după mulţi ani, când am văzut-o la această emisiune pentru femei slabe de înger şi bărbaţi tip femeie am avut impresia că o cunosc de undeva. Până la urmă mi-am amintit de unde şi nu mi-a venit să cred că este aceeaşi persoană.
Omul acela dispăruse; copilul se transformase într-un fel ciudat. Mi-a dat şi îmi dă şi acum impresia de fals, prefăcătorie şi grotesc. De câte ori o văd sau o aud mă gândesc la PVC. O imitaţie de om realizată din plastic. Fără suflet, fără viaţă, doar o replică din plastic a unui om.

Sunt absolut convins că ar fi putut deveni un om de presă bun dacă şi-ar fi păstrat naturaleţea şi firescul de la începutul carierei în televiziune. Sunt absolut convins că ar fi putut ajunge un jurnalist respectat dacă ar fi rămas om. Bine măcar că am scăpat de surprize.

Articol mutat de pe http://www.desprepresa.blogspot.com

Lasă un răspuns

