Moartea te poate trezi la viaţă

2 Aprilie 2008 at 10:26 am (din experienţă) (, , , , )

Nu am văzut niciodată cum moare un om şi nici nu imi doresc asta. Dar am văzut urmările unui accident care m-a afectat. Eram cu prietena mea în maşină şi conduceam undeva pe lângă Râmnicu Vâlcea. Am văzut un tir şi un autoturism oprite pe sensul celălalt de mers, poliţie şi oameni curioşi strânşi la locul faptei. Apoi, eu am văzut un corp fără cap, iar prietena mea un cap fără corp.

Nu ne-am oprit pentru că mi se pare mizerabil să fii curios să vezi aşa ceva. Am mers mai departe. Însă, cam o oră, nici eu, nici prietena mea nu am scos nicio vorbă. Nu mai puteam nici măcar să accelerez, deşi eram în afara localităţii. Am avut multe momente în care am vrut să trag pe dreapta şi să aştept să îmi revin. Dar, nu ştiu de ce, am condus mai departe încet, foarte încet.

Dacă eu am fost şocat să văd urmările unui accident, nu vreau să ştiu cum este să fii martor la un accident mortal. Sunt momente în care înţelegi cât de simplu este să mori şi cât de repede se poate întâmpla aşa ceva. Sunt momente în care îţi dai seama cât de fericit ar trebui să fii doar pentru că eşti în viaţă. Dacă nu mă credeţi şi vreţi o mărturie, Mircea Badea a trăit aşa ceva şi povesteşte efectul.

Lasă un răspuns

