RoBlogFest – iar a fost votat Ceausescu in unanimitate!

16 Martie 2008 at 10:24 pm (din experienţă) (, , , , , , )

Recunosc. Sunt un neavenit si un profan in bloghistica. Sunt un neica nimeni in blogosfera. Sunt un incepator caruia i se pare ca are ceva de spus. Sunt un pitic printre uriasii bloghisti romani cu experienta de cativa ani. Dar imi permit sa am o parere pentru ca am dreptul si gandesc.

Sa revenim. Vroiam sa scriu despre RoBlogFest, dar am simtit nevoia sa imi fac intai autocritica si referatul. Am participat si eu la concurs. Stiam ca nu am niciun fel de sansa. Nu pentru ca nu ma cunosc bloghistii si nu are cine sa ma voteze, ci pentru ca am participat cu doua bloguri de care nu m-am ocupat serios. Nici macar eu nu mi-as fi dat vreun premiu. Dar am zis ca important este sa participi, nu sa castigi.

Ca sa vad cum e am fost si la festivitatea de premiere si petrecerea de dupa. Am ramas surprins cand am auzit huiduieli si injuraturi. Probabil ca unii au pus suflet (poate au tras si niste sfori) si au sperat sa castige. Oamenii erau nemultumiti crezand ca poate exista ceva corect si bine facut in tara asta. Dragii mosului, reveniti cu picioarele pe pamant! Romania este stricata de romani.

Curios a fost ca si castigatorii au fost nemultumiti. Domnul VisUrat a fost dezamagit ca a castigat (nu unul, ci doua premii) desi a rugat pe toata lumea sa nu il voteze. Si anul trecut a zis ca nu va mai participa si asa a zis si acum. Domnu’, suntem deja in campanie electorala si suntem satui de gogosi! Daca nu va convine si va dati om cu atitudine treceti la fapte, nu doar la dat din gura. Tara asta e plina de vorbe si goala de fapte. De ce nu ati refuzat premiile daca ati fost atat de afectat? Asa e romanul, face totul de fatada.

Nu stiu de ce, dar festivitatea asta mi s-a parut artificiala si ieftina. In fiecare an castiga aproape aceleasi bloguri. E penibil. Cum poti sa te bucuri de ceva pe care l-ai castigat de forma, nu pe merit. Si de ce sa depui atat efort pentru a convinge oamenii sa te voteze, daca nu o fac din proprie initiativa? Cum poti sa te crezi primul cand stii cum ai castigat?

E urat si degradant ca tinerii romani au ajuns la vechile strategii comuniste pentru a castiga un vot. Daca ar fi oameni verticali, asa cum se cred, bloghistii vechi ar trebui sa gaseasca bloguri interesante si sa indemne oamenii sa le voteze. Asta inseamna intelepciune si vechime intr-un domeniu: sa ii promovezi pe cei noi care crezi ca merita.

2 comentarii

  1. sf Petru said,

    Domne’, se pare ca ai fost acolo doar fizic, ca intelectul l-ai lasat undeva pe autostrada soarelui… Daca ai curiozitatea sa intelegi ce am vrut sa spun intra pe blogul VisUrat si o sa intelegi mai bine ce s-a intamplat la RoBlogFest, si ca sa nu te chinui prea tare cu cautatul o sa-ti dau eu linkul: http://www.visurat.ro/2008/03/17/roblogfest-2008-concluzii/#more-2008

    ps: Dragut titlul articolului, dar departe la ani lumina de realitate… desertu’ realitatii este cam permisiv, ce zici, nu crezi ca am dreptate?

  2. dan calin said,

    am citit multe comentarii ale celor care au participat la concurs si eveniment. printre ele se afla si cel al lui visurat.
    insa visurat a castigat si este implicat de mult timp in acest eveniment. ii cunoaste pe toti cei de acolo. nu-si permite sa spuna decat de bine de toata sandramaua.

Lasă un răspuns

